mak dan abah..anak2 sedara dan kak ipar aku..time melancong di Kuching Sarawak

Thursday, April 18, 2013

Nutox Oxyfusion

aku nk cite sikit psl produk nutox ni..aku pon bru je pakai tp xsemua lah.sb saja nk try je dulu..
ni Supernatural Night Repair..msa tu tgh sale kt watsons,dpt lah dgn harga RM39.02 sen..ni harga watsons dkt Spring Mall Kuching Sarawak..almaklum la duk sni semua nya brg mahal2 kann..night cream ni ok la kot sb dia ultra-moisturising..nk kata xbrmnyk sgt xjgk sb ada rasa lembab sikit2 je tp selesa pakai time mlm nk tdo tu kan..hehehe
ini aku baru beli tghri td..hahaha..di sebabkan laki aku outstation ke Miri,so aku dgn bosan +boring merayau ke shoping mall The Spring..hahahaha..aku beli Advanced Serum Concentrate(30ml) dpt jgk free Radiance Cleansing Gel..RM56.++ xingt dah..best jgk pkai serum ni cpt je meresap masuk..cewah pdhal baru je pkai skali..nti dah smgu aku akan update balik kesan cmne..
superstar night mask ni pakai mlm smgu dlm 2x gitu..hehehe..mask ni mcm gam apply nipis je kulit muka da rasa best..mask ni utk rwtan mlm mghidrat,mncerah dan menganjal kulit.sesuai untuk semua jenis kulit...kebetulan beli ni dpt plak free exfoliator reborn skin dgn hrga RM63.80..reborn skin ni pkai smgu 2x je..b4 cuci muka tu gosok dgn reborn skin ni and then mlm boleh la pakai mask..terasa kulit muka ringan jee..
ini je la yg aku pakai pon..xde perfect set lgi..hahaha

No comments:

Post a Comment