mak dan abah..anak2 sedara dan kak ipar aku..time melancong di Kuching Sarawak

Wednesday, April 10, 2013

Supernatural Night Repair nutox oxyfusion

actually..aku bru je pkai krim ni..disebabkan muka aku yg memg brmslah jerawat n scar lama..jrwt xde la teruk sgt sikit2 je di sebabkan kulit muka aku yg sememangnya cerah poyo je ayat mcm2 aku makan utk hilang kan scar lama ni..vitC,aurawhite..dan trbaru nutox ni lah..byk aku buat review dorg ckp nutox ni ok..tp tak tau lah kulit muka aku baik ke idak.sb aku ni memg suka cuba brmcm2 produk..huhu..msa zmn ank dara mak aku slalu bising kata 'hang ni kak tukar pkai mcm2..tgk mak pkai bedak siam je xpnh naik jrwt pon..yup memg betoi muka mak aku xde jrwt even xde la glow pon.. aku pakai ni je dulu..pkai msa nk tdo.set2 tu xbeli pon.nanti2 lah.tgk kesan ni dulu ape akan jadi yee..adakah makin cntik..kakaka

No comments:

Post a Comment